Related Posts with Thumbnails

T.h.e.T.o.i.l.e.t

By e.r.n.y.y.a.n.t.y // No Comments


once a upon a time,,,

aku pulang ke kg utk ketemu kedua2 org tua ku,,,sudh sekian lama aku tidak menemui mereka,,,miss them so much,,,,, :)

n keesokan harinya, ibuku seperti biasa mengajakku untuk menemaninya pergi ke pasar,,,owh!!tidak!!perut ku buat hal lg!!!!!tolong3!!!

lalu aku mengadu kepada ibuku dan ibuku menyuruhku pergi ke tandas yg berdekatan,,,,kedapatan 2 tandas yg sama tp x serupa,,,1 tandas ditulis rosak dan 1 lg ok,,,

tanpa tidak membuang masa lg,,,aku pun terus meluru ke tandas yang ok,,aku menyuruh ibuku tunggu diluar shaja,,,tp,,,,,knapa tibe2 aku rasa cm ade yg tidak kene,,,Argh!!abaikan jela,,perasaan aku je,,,,tnpa membuang msa,,,aku pun membuka pintu toilet,,,,

Dan tiba2,,,, ARGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!terkejut yg teramat sgt,,,,sampai aku terlompat,,,aku segera berlari keluar,,,dan menarik ibuku untk pergi dari situ,,aku seperti bru melihat hantu,,,

Ibuku terpinga2 dan menanyakan hal yang sebenarnye kepada ku,,Oh!!tidak!!aku malu!!!aku malu utk menceritakan hal yg sebenarnya,,,apakah malangnya nsbku pada hari itu,, :(

Tp sebenrnya,ibuku sudh terlebih dahulu mengetahuinya,,,,haih,,,mcm manela,,,,ade org tua dlm toilet tue,,,pintu pun x dikuncinya,,,,,,terus terbantut niat sebenarku,,,ibuku pula boleh mentertawakan aku,,,adakah perkara ini lucu??erm,,,entahlah,,,yg pastinya aku fobia untuk menjejakkan kakiku ke tandas tersebut buat kali kedua,,,,

MORAL : Sentiasa prihatin ke atas apa yg berlaku di sekeliling kita,, :)


(Mon:12/04/2009)

Leave a comment